יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

תיקון בהליכי הוצאה לפועל


אם נתבעתם הכרחי להיעזר באיש מקצוע

עורך דין הוצאה לפועל מתוקף תפקידו עוסק בהגנה על החייב ולשם כך, הוא פועל בשורה של צעדים כגון איחוד תיקים ועוד. עורך דין הוצאה לפועל עוסק באיתור חייבים אשר לא משלמים את חובם בזמן. לאחרונה נעשו תיקונים בהליכי הוצאה לפועל. באמצעות התיקונים גביית חובות נחשב להליך יעיל יותר מבעבר. כיום, קיים מסלול מקוצר לגביית חובות המקצר את הליך גביית החובות באופן משמעותי. אם אתם מוגדרים כחייבים באפשרותכם לפנות לעורך דין הוצאה לפועל ולקבל סיוע כדי שתגיעו לכל הפגישות בבית המשפט מלווים בעורך דין מנוסה ובקיא בהליכים המשפטים.    

קצת על חובות גדולים מאוד באירופה...


שירותי הוצאה לפועל

אם את מוגדרים כחייבים ונתבעתם על ידי אדם אחר שאתם חייבים לו כספים מומלץ להיעזר בשירותי ושל אדם מקצועי עור דין הוצאה  לפועל או יועץ מקצועי הכולל ליווי בבית המשפט. חייבים פונים למימוש שירותי 
הוצל"פ במקרים הם לא יכולים לשלם את החוב ונקלעים לתסבוכת. עורך דין הוצאה לפעול ינקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת לאפשר לכם להיחלץ מהחוב.

איחוד תיק בהוצאה לפעול
במקרים בהם החייב לא יכול לעמוד בנטל התשלומים הוא יפנה ללשכת הוצאה  לפעול כדי להגיש בקשה לאיחוד תיקים. הליך של 
איחוד תיקים מתבצע כדי להגן על החייב אשר נגדו נפתחו תיקים רבים ואין ביכולתו לשלם את כל הכסף. עורך דין הוצאה לפועל במסגרת תפקידו יכול לבקש מרשם ההוצאה לפועל להקל על החייב בדרכים שונות כמו למשל, לא להוציא נגדו צו  עיכוב יציאה מן הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה