יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

חוק הוצאה לפועל


הוצאה לפועל מגן גם על החייב וגם על בעל החוב
בעיית החובות נחשבת לבעיה שאף אחד לא יכול לברוח ממנה. ישנם אנשים שצוברים חובות באופן מודע בוחרים נקלעים לחובות כתוצאה מנסיבות מצערות. אם נקלעתם למצב כזה יש לדעת כיצד להתנהל בסיטואציה הזאת. במקרה זה עורך דין הוצאה לפועל יכול לעזור. חוק הוצאה לפועל מגן גם על החייבים וגם על בעלי החוב. בכל הקשור לבעל החוב הנושא ברור לכל זוכה הזכות לקבל את כספו בחזרה אם זאת, החוק מגן על החייב כדי למנוע התדרדרות במצבו של החייב כדאי שלא יהפוך לנטל על החברה.

שירותי ההוצאה לפועל 
אם נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל כדי לפנות לעורך דין המעניק שירותי הוצאה לפועל. לשני הצדדים גם לבעל החוב וגם לחייב יש צורך להיעזר  בשירותיו של עורך דין להוצאה לפועל. במקרה הזה בעל החוב מעוניין לנהל את ההליך בצורה פשוטה ככל האפשר ולקבל את חובו מהר ככל האפשר. 

קצת על חובות ופשיטת רגל




עורך דין מטעם החייב ידאג לשלוח התראה לחייב כדי לנסות ולסגור את העניין מחוץ ללשכת ההוצאה לפועל. במקרים בהם זה לא מסתייע עורך דין הוצל"פ ידאג לבצע ולפתוח חקירה כללית אודות החייב כדי שהחייב לא יתחמק מתשלומים. עורך דין הוצאה לפועל יכול לגבש הסכם עם תשלומים נוחים  או אפילו לנסות למחוק את החוב. במקרים בהם נפתח תיק הוצאה  לפועל עורך דין הוצאה לפועל יכול לפתוח בחקירה כלכלית של החייב כדי לפעול להקטנת תשלומים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה